Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Заставна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Заставна О. М. 
Сучасний стан проблеми реабілітації слабочуючих дітей в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Заставна, М. Г. Аравіцька // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2014. - Вип. 19. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2014_19_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.067 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Заставна О. М. 
Стан рухової активності та фізичної підготовленості дітей старшого дошкільного віку після кохлеарної імплантації [Електронний ресурс] / О. М. Заставна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(1). - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 611.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Заставна О. М. 
Принципи створення комплексної програми фізичної реабілітації дітей після кохлеарної імплантації [Електронний ресурс] / О. М. Заставна // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2016. - № 2. - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2016_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.602 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Заставна О. М. 
Стан фізичної підготовленості дітей дошкільного віку, які перенесли кохлеарну імплантацію [Електронний ресурс] / О. М. Заставна // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__45
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.633 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Заставна О. М. 
Стан кардіореспіраторної системи дітей старшого дошкільного віку після кохлеарної імплантації [Електронний ресурс] / О. М. Заставна // Здоровье, спорт, реабилитация. - 2015. - № 1. - С. 25-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2015_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.184 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Заставна О. М. 
Оцінка стану здоров'я та рухової активності дітей шкільного віку з сенсоневральною приглухуватістю II - III ступеня за опитувальниками [Електронний ресурс] / О. М. Заставна // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 5К. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_5K_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 741.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Заставна О. 
Розвиток психомоторних функцій дітей старшого дошкільного віку після кохлеарної імплантації під впливом засобів фізичної реабілітації [Електронний ресурс] / О. Заставна // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2016. - Вип. 23. - С. 62-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2016_23_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.412 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тудоси В. Г. 
Методики дослідження функціонального стану вестибулярного апарату у дітей з сенсоневральною втратою слуху [Електронний ресурс] / В. Г. Тудоси, І. К. Чурпій, Л. І. Войчишин, О. М. Заставна, Н. Р. Голод, О. В. Янів, М. І. Кравчук // Art of medicine. - 2021. - № 2. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artmed_2021_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.867 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Заставна О. 
Значення розвитку вестибулярного апарату для формування усного мовлення у дітей з порушенням слуху за верботональною методикою [Електронний ресурс] / О. Заставна // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 3. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_3_9
На сьогодні у світі існує багато різних підходів до виховання й навчання дітей із порушеннями слуху. Однією з альтернативних систем реабілітації дітей із порушеннями слуху, що принципово відрізняється від традиційних підходів, є верботональна методика. Вона передбачає одночасний розвиток усіх органів чуття, не пропонує ізолювати окремий вид сприйняття, не перебільшує роль певного стимулу або заміну іншим лінгвістичним кодом. Основним завданням методики є гармонійний розвиток дитини, її підготовка до соціальної адаптації та інтеграції, ураховуючи індивідуальні здібності. Мета дослідження - висвітлення особливостей розвитку вестибулярного апарату для формування усного мовлення в дітей вз порушенням слуху за верботональною методикою. Аналіз наукових джерел, зорово-моторної координації, швидкості й точності рухів, розвитку сприйняття, зорової пам'яті, оцінки слухового розвитку, координації. Обстежено 40 дітей дошкільного віку. Основну групу 1 (ОГ1) склала 21 дитина віком 5,2 - 0,1 роки (10 хлопчиків, 11 дівчат), контрольну (КГ1) - 19 дітей. Критеріями виключення було пацієнти з аутичним спектором та розумовую відсталістю. Представлено результати реабілітації дітей на основі результатів оцінки психомоторного розвитку. Методика має комплексний характер і включає такі елементи, як стан зорово-моторної координації, швидкість і точністю рухів, розвиток сприйняття, зорової пам'яті, оцінка слухового розвитку, координації. Висновки. Визначено, що розвиток вестибулярного апарату відіграє важливу роль у розвитку усного мовлення й спрямований на відновлення слухомовних навиків для нормального функціонування індивіда. Показано, що в процесі реабілітації потрібно приділяти особливу увагу цілісному гармонійному розвитку особистості, відновленню інтелектуального розвитку, фізичного, духовного та мовного зростання дитини на основі її потенційних здібностей. Своєчасна та правильно організована реабілітаційна робота забезпечує належний розвиток індивіда й сприяє швидкій соціалізації дитини. Перспективу подальших досліджень убачаємо в розробці реабілітаційних заходів для цього контингенту хворих з використанням верботональної методики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.367 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського